onsdag 12. november 2008

Mandagsgjesp (fra 2007)

Jeg gjespet høyt.
Blottet for hele verden hva jeg spiste til middag i går.
En meget tiltalende og heterofil mann med rosa slips så betvilende på meg.
”Nei, du trenger en tur til osteopaten!”
Jeg la meg ned på kjellergulvet i ”doggy-posisjon” og jeg slikket opp jordbærsyltet.
Det rant klissete og vått nedover haken min.
Brillene hans hadde oransje glass og i lomma satt det en bedårende kattunge.
Han stirret fortvilet på meg.
Så ropte han på Petty.
Hun kom med sitt ekle kritthvite flir og de uhyggelige neglene.
Et ondt kvinnemenneske!
De lenket meg fast med tvangsseler.
Dro opp skjørtet mitt.
Vokset leggene mine i slow motion mens de lo rått.
Dømt til å bli plaget!
Det var det jeg var!
Så ble fettsugd som en stor ullgenser i en sentrifuge.
Fettsugd rompe, mage og lår!
Deretter ble jeg presset inn i en utfordrende kjole.
Røde horete lakksko ble plassert på føttene mine.
Jeg fiket til Petty da jeg endelig slapp løs.
Hun dro de ekle neglene sine nedover halsen min.
De rispet i meg.
Blodet rant!
Mandag…
Sju dager til neste gang.
Gruer meg allerede!

Ingen kommentarer: