fredag 17. april 2009

Null hull hos tannlegen - (nesten null øl på Kiwi...)

I dag var jeg hos tannlegen. Fikk null hull, og kan forsatt smykke meg med tittelen "tannlegejomfru" (dvs person som aldri har borret). Visdomstanna kan heller ikke opreres selv om den gror skeivt. Den ligger fortsatt langt inne i kjevebeinet. Dersom den skulle vært fjernet nå, så måtte deler av kjevebeinet vært kuttet ut, og de gjør de bare dersom man har veldig vondt av tanna. Det har ikke jeg... Ikke foreløpig!

Forresten så ble jeg spurt om leg for å kjøpe to Corona på Kiwi denne uka. Det var snålt. Jeg er jo 22-23 år. Det må være hudproblemene som gjør at folk tror jeg litt mer tenåring... :p Hehe. Jeg som hadde tenkt å gå på polet i dag, kjøpe "Black Tower" og "Koskenkorva 39%" Ja ja, jeg født 10111986 og kan derfor gjøre akkurat det jeg måtte ville med alkoholinvesteringer :p

Nå er jeg nettopp ferdig med å lage gevinstliste til et stort lotteri på jobb, så derfor vil jeg snart ta helg. Det skal bli godt! :)

Ingen kommentarer: