tirsdag 27. oktober 2009

Jeg er redd...


Jeg er redd!
Det er lenge før mennesket i "standardversjon" kan få vaksinen mot svineinfluensa i Farsund kommune. Til nå har helsearbeidere, og gravide fått. De neste de skal til på er nok andre risikogrupper, og så de eldre. Hva gjør de til mer verdifulle enn oss som er unge? Dette er jo en sykdom som, ettersom jeg har forstått, kan slå ut meg som en 22-åring like mye som "Ola Nordmann" på 71. Ja, på jobb må man gå, og hjelpe alle som har problemer med datamaskinene sine! Jeg skulle ønske jeg kunne holde meg isolert. Dette gjør meg nervøs når man ser yngre mennesker som ligger i respirator og svever mellom liv og død. Jeg kan jo ikke dø nå, tenker jeg! Jeg vil jo så mye mer. Jeg som gleder meg så til å bli bestemor, noe jeg forsåvidt muligens ikke blir med tanke på www.deathclock.com som sier at jeg skal dø søndag 15.november 2048 - 62 år gammel...! Nei, jeg må forte meg. Jeg vil få meg hus, og pusse opp. Jeg vil gifte meg med min kjære bustilust, og lage 1-3 bustebarn sammen med han. Så vil jeg synge masse barnesanger, se Kaptein Sabeltann og Brannmann Sam. Jeg vil lage tusenvis av middager, og ha masse koselige stunder med familien og spørre alle på taco en lørdagskveld.

Jeg vil!

Jeg hadde ikke vært klar for å dø nå!

Ingen kommentarer: