torsdag 11. februar 2010

Jeg dekker mine vintersprukne lepper...

...med den nye Lypsylen!
Her om dagen ryddet jeg forresten i en skuff som jeg antageligvis ikke har sett i på mange år. I denne skuffa samler jeg spesielle ting som jeg vil gjemme som et minne. Deriblant klokka jeg brukte i 1. klasse på barneskolen, og masse andre små klenodier. Det var da en halvbrukt Lypsyl-tube fra 2005 dukket opp. Med en gang jeg tok i den kom jeg til å tenke på hvordan det var å være 18 år igjen. Hadde disse tubene mye med meg overalt den første tiden jeg hadde lappen, og man var litt rundt på rånings og ville ha *smashing lips* Tror sannelig at jeg skal anskaffe en ny tube av "good old school" igjen! Den nye er også kjempebra. Kanskje jeg finner en slik i ei skuff om 5 nye år til, og mimrer kanskje da tilbake på den tida som er nå...?!?

Ingen kommentarer: