onsdag 11. juni 2008

Tøff tirsdag...

1. Jeg kom ikke opp til eksamen i muntlig matte!!! Juhu. Jippi.

2. Meeeen.... De sa på skolen at vi hadde fått tilsendt mail, og det fikk oss til å virke som mentally retarded folk enda vi vet at vi ikke har mottatt mailen.

3. Hello Kitty jibbitzen på crocsene mine datt av.

4. Bare stress på jobb hele dagen!

5. Kjørte rundt i over en time og delte ut gevinster til folk som ikke har gatenummeradresser. Stress!

6. Mens jeg stod på parkeringsplassen og skrev sms til min kjære, innhentet fortiden meg med Actros-tuting på veien like ved.

7. Toppen av kaka; Jeg fikk superlim 7 fingre og ringen. Noe som førte til at jeg måtte pusse ned alt limet.

8. Som igjen førte til at jeg pusset av noe skinn også, og svir som en unge med bleieutslett.

9. Dyrene mine er voldelige med hverandre.

10. Så var det første uke uten "Frustrete Fruer" på TV2 på lenge.



...det som reddet dagen var en god dusj, masse balsam og stemmen til min kjære skjønnas i telefonen!

Ingen kommentarer: