tirsdag 22. april 2008

Spennende helg med g-streng napping

Det var en fin "første vårhelg" som nettopp sneik seg forbi.

Fikk endelig sommerdekk på bilen. Ble første gang jeg så "busten" min i kjeledress. Ble ellers en koselig helg. Han lærte meg å nappe g-strengen på el-gitaren min. Prøver å lære meg mer gitarspilling, men det går hardt ut over fingrene. Har såre fingertupper.

Søndag ble det en lang tur i skogen. Det tok omtrent fire timer å gå. Jeg klarte selvfølgelig å tråkke nedi et myrhull. Søle og vann spratt opp av skoen min bortover sletta. Været holdt heldigvis. Det var en fin tur. Kanskje jeg skulle finne et bilde eller to... Hmm. Har glemt å kopiere over minnebrikka til maskinen. Det må jeg gjøre senere i dag.

Senere i dag, ja... Jeg må lage regelbok til mattetentamen, betale regninger, lage kort til bursdag, konfirmasjon, bursdag og kanskje enda en bursdag... Mange kort det...

Ingen kommentarer: