fredag 16. mai 2008

Garth Brooks in my <3

I januar var jeg sykemeldt to uker. Hadde ustanselige smerter i brystet og kunne nesten ikke hoste eller flytte på meg. Satt mye foran tven. Det var da Garth Brooks The Ultimate Hits var veldig mye på reklamepausene. Jeg ble helt betatt. Hadde hørt stemmen, og mange av sangene før, men "If tomorrow never comes" fikk en annen mening etter den dagen jeg hørte han synge den på tv.

Det endte med at jeg gikk for å kjøpe samlingen med en gang jeg følte meg frisk nok til å komme meg ned trappa og ut.

Den siste månenden har jeg hørte på sangene konstant på vei til jobb. Har vel om merke rippet platene, slik at jeg slipper å bytte cdene og kan høre på alle sangene i ett. Jeg har 25 minutters kjøring til jobben, og kan omtrent konkludere med at jeg har hørt på Garth Brooks 20 av disse 25 minuttene den siste måneden. Det er 40 minutter om dagen... 200 minutter i uka bare mens jeg er på vei - til og fra - jobb! Det er over 3 timer i uka det. Så jeg må bare si; "I love you like a lyric love a melody"

Ingen kommentarer: